Cir.Cuz

Det finnes absolutt ingen tvil om at Cir.Cuz er et av Norges mest populære popband, og det viser tallene klart og tydelig! Siden Mats Melbye og Thomas Pedersen møttes via Facebook og slapp sin debutsingel tidlig i 2011, har det bare gått én vei.

Forrige album ”Vi Er Cir.Cuz” fra 2013 har gått til gull, og superhiten ”Supernova” gikk akkurat til 14 x platinum! ”Supernova” var i tillegg den mest spilte låta med norsk tekst på radio i fjor i følge GRAMO, og den fjerde mest spilte norske låta på radio over all.
Bandets tredje album ”Hjertet mitt slår” slippes 27. april, og første singel ”Før jeg Dør” og andre singel ”Original” fra albumet leverer kontinuerlige fantastiske streamingtall. Singel tre, ”Hjertet mitt slår”, slippes 17 april, og vi forventer intet annet fra denne supercatchy sommerhiten!
For Cir.Cuz kan det å skrive populære poplåter som fester seg i hodet på et samlet publikum. Radiostasjoner over hele landet har lagt sin elsk på duoen fra Sarpsborg og Skien, og det har vært en jevn strøm av hits hele tiden.
Samtlige låter fra gutta høres ut som umiddelbare popklassikere, og det er ingen tvil om at de fester seg i hodet på et samlet publikum! Alt dette har gjort Cir.Cuz til noe av et fenomen innen popmusikk her til lands, og det er ingenting som tyder på at strømmen av hitlåter kommer til å stoppe med det første.

Youtube video med gutta... 

Copyright © 2015 - Lamholmenfestivalen AS. Org. nr: 913 130 103.  
Alt innhold på websidene er beskyttet av lov om opphavsrett. Bruk av bilder eller innhold må klareres med Lamholmenfestivalen
Logg inn

Festivalweb utviklet av LOFOKUS